onsdag 24 februari 2010

Jajamen, Rolandz med Deutgen!

Nu är det officiellt; jag ska med på Robert Gustafssons vårturné med dansbandet Rolandz! 9 orter i huvudsak i Norrland (Uppsala ligger ju faktiskt norr om Stockholm) får besök av succébandet och premiären sker på "mitt" dansställe; nattklubben Cleo i Luleå på torsdag 25 mars.

Det är väldigt kul att få möjlighet att åka på turné med en av Sveriges absolut bästa komiker. Jag ser också fram emot att åka turnébuss och få spela några fina Lasse Stefanzskivor för bandet. På varje ställe ska jag fungera som konferencier och "hålla ihop" kvällen. Dessutom kanske jag har en "gnusskola" och så kora kvällens bästa danspar som vinner en gyllene ananas! Kolla i turnéplanen på min hemsida (www.thomasdeutgen.se) och boka in. För nu ska det dansas!

1 kommentar:

  1. Nå ja, jag har hört att tokar kan ställa till med allehanda tokigheter.

    SvaraRadera

OBS: Stötande och kränkande kommentarer kommer att plockas bort...