fredag 18 september 2009

Skivsläpp idag!

Idag fredag släpper Sony singeln Monte Carlo med Larz-Kristerz. En låt skriven av mig och tonsatt av Lasse Blomkvist. Det är en av fem originallåtar på deras kommande skiva (albumrelease 30 september). Låten skrevs när jag och sambon Anna var i just Monte Carlo...

Här kan ni lyssna på en intervju från SR Norrbotten i morse när jag pratar om låten och naturligtvis får du höra den.

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1955272&BroadcastDate=&IsBlock=

1 kommentar:

  1. Tack för inbjudan men jag måste stanna hemma. Jag ska jobba den helgen, givetvis.
    Dessutom tror jag att Monte Carlo kommer att bli väldigt poppis. Väldigt lyssnarvänlig!
    Jag hörde den när jag handlade på ica i dag.

    SvaraRadera

OBS: Stötande och kränkande kommentarer kommer att plockas bort...