fredag 1 januari 2010

Finalen i Dansbandskampen

Jag vet att jag är sen, men bättre sen än aldrig... bjuder därför på några mingelbilder från finalen i Dansbandskampen 2009. Och ja, det mesta tyder på att vi ses igen 2010. Dvs att du ser mig!

Mingel på vip-hyllan efter sändningen. Peter i Larz-Kristerz pratar med mig och Anna. Stefan blir intervjuad av Aftonbladet.

Jurygänget samlat över ett glas champagne; Melissa, Magnus och jag.

Visst kändes det kul att ha övertalat Playtones att ställa upp i tävlingen. Anna och jag gratulerade förstås sångaren Stefan.

I vår kommer Anne-Lie Rydé ut med en ny skiva där hon tolkar dansbandshits på sitt sätt. Undra vem som hjälpt henne med den...

Sist men inte minst, den största! Barbro Lill-Babs Svensson och jag hade trevligt när hon var jurygäst i Dansbandskampen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

OBS: Stötande och kränkande kommentarer kommer att plockas bort...