onsdag 22 april 2009

Hjälp, jag klarade mig ur en japansk tv-show

Några dagar före julafton blev jag uppringd av producenterna för Tv4:s nya underhållnings(?)program Hjälp, jag överlevde en japansk tv-show. De ville absolut ha med mig i startfältet, som en av 10 kändisar.

De krävde snabba besked och i ett svagt ögonblick, och lockad av att få se Japan och Tokyo, tackade jag ja. Sedan hade Aftonbladet en artikel om vem som skulle vara programledare och då blev valet lätt, fast på ett annat sätt. Carolina Gynning är för mig varken folkkär eller professionell.

Därför tackade jag nej och efter att ha sett premiärprogrammet på skärtorsdagen är jag glad att jag gjorde så. Visst hade det varit en upplevelse att dels vara i Japan och dels springa runt i kycklingdräkt och bära ägg i motvind. MEN (som kamrat Irving säger) är det rätt forum för mig?

Svaret på frågan är att jag inte är med i Japan, men jag önskar Anna Book och de andra lycka till!

(vad jag tyckte om själva programmet? Det håller jag för mig själv)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

OBS: Stötande och kränkande kommentarer kommer att plockas bort...