tisdag 7 juli 2009

En dag på jobbet!

Vissa dagar kan vara uthärdliga. Andra kan vara trevliga. Dessa två dagar faller under det senare epitetet. Dansfestivalen på Ekebo samlar över 15 000 människor på tre dagar och jag hade förmånen att få jobba som konferencier under fredagen och lördagen då Sveriges populäraste band spelade (Lasse Stefanz, Larz-Kristerz, Arvingarna, Scotts, Drifters osv osv).

Mycket spring mellan olika scener, men ett trevligt tillfälle att träffa musiker och publik! Det är lätt att tycka om sitt jobb när det är så här...


Eller så här om du så vill - men jag varnar känsliga lyssnare...

http://www.youtube.com/watch?v=iODopQ4i4VM

2 kommentarer:

  1. WHOOPPAAA!!!

    Jag vill bara säga att du är grym. Haha. Jag tycker det kunde ju låtit värre om dig vid "skattlösa bergen" än vad de gör. Vart så glad när du klev upp där på scenene med dragspelet, jag som är trogen följare av din blogg förstod ju direkt vad som komma skulle. Kul att Marita fångade de på video också!

    Nu när du ska gifta dig med Henke så vill jag bara säga grattis! ;)

    Kanske ses vi i malung, kund einte finna dig i scotts & Larz-kristerz pauserna på Ekebo, ska försöka byta några ord med dig någon gång.

    Du är kanon!
    Kram till dig! tjaaaaao!

    SvaraRadera
  2. Hej Thomas!

    Kul att du uppskatta min video! Jag säger som Carro, förstod direkt vad som komma skulle och fick bråttom upp med videokameran! Härlig sånginsats....

    SvaraRadera

OBS: Stötande och kränkande kommentarer kommer att plockas bort...