torsdag 24 december 2009

God jul på er!

Jag är ingen flitig bloggare. Inte som många andra som lever ett liv vid Facebook, Twitter och bloggar. Men nästa år ska bli bättre, jag lovar!

Under tiden önskar jag en skön julhelg med god mat och dryck. Själv ska jag fram till söndag inte lyssna på dansband, titta i kalendern eller knappt svara i mobilen. Dessutom inte ens besöka en flygplats (Arlanda, I´m sorry). Jag nöjer mig med att sitta inne i vårt hus (se ovan) och glo...
Men på söndag är det dags att börja jobba igen. Då ska 2010 års fösta P4 Dans göras, som handlar om 2009... Och på måndag drar jag till Ullared för att signera min nya skiva - det är stort!

4 kommentarer:

  1. God Jul på dig och de dina önskar jag...!

    SvaraRadera
  2. God jul Thomas önskar Kjell Åke.

    SvaraRadera
  3. Är det där första något slags nyårslöfte? :) Ser fram emot mer bloggande!! :)

    SvaraRadera

OBS: Stötande och kränkande kommentarer kommer att plockas bort...