torsdag 11 november 2010

Vid den här tiden...

...brukar jag vara i Vemdalen.
Ett bra orkesterforum där det finns tillfälle att lyssna på nya band, träffa kollegor (dvs arrangörer, bokare, musiker) och dansa lite. Med betoning på lite. Jag håller mig gärna i bakgrunden och lyssnar. Men kul är det att träffas. Fast i år får jag vara hemma, eftersom logistiken inte riktigt funkar med Vemdalen-Norrköping lördag morgon. Eftersom jag är morgonarg fram till lunch är det inte så bra att börja dagen klockan 06 med bilkörning, som ska synkas med flyg och sedan tåg. Som gjort för elände.

Så jag är hemma och äter löjrom istället. Idag firar vi ett år sen vi fick nycklarna till vårt fina hus! Några goda vänner kommer hit och det blir säkert prat om dansband. Spelar jag sedan lite musik så är vi i princip i Vemdalen...

1 kommentar:

  1. Du är bra på att se saken från en positiv synvinkel.
    Du får säkert jättetrevligt hemma med era vänner, lika som i Vemdalen men på ett annat sätt.
    Ses i vimlet!
    Hälsn Ethel

    SvaraRadera

OBS: Stötande och kränkande kommentarer kommer att plockas bort...