måndag 15 juni 2009

Galghumor...

Jag är ju lite noggrann (vissa skulle säga hispig) för kläder i samband med publika framträdanden. Eftersom jag ofta står på en scen, eller på annat sätt exponeras för många människor tycker jag det är viktigt att se välklädd ut (som barn hade jag till exempel helst blå plyschfluga, vit skjorta och en rutig jägarhatt medan mina klasskompisar hade nåt så konstigt som jeans).

Däremot har jag lite svårt att välja och se färger, jag tycker till exempel det går utmärkt att matcha rosa med cerise och orange. Tack och lov för en sambo med färgseende.
Men hur göra när jag inte orkar prova fyra skjortor och 14 slipsar? Jo, en egen liten provdocka på insidan av garderobsdörren.

Och vips en uppklädd Thomas Deutgen, här kreationen för morgondagens pressfoto på SR inför Guldklaven!

3 kommentarer:

  1. Haha, jag ska göra en likadan till mig!

    SvaraRadera
  2. Det var en väldigt somrig och snygg slips!

    SvaraRadera
  3. Jag har en blå sammetsfluga du kan få lukta lite på.

    SvaraRadera

OBS: Stötande och kränkande kommentarer kommer att plockas bort...