lördag 24 oktober 2009

Nu börjar kampen...

Nu känns det verkligen som om Dansbandskampen börjar. Sedan i förmiddags har jag varit på plats på arenan i Strängnäs och haft möte med vår producent Melker. Scenografin är ny och upplägget i programmet är nytt på flera sätt.Med guldstjärnor till banden, som tar dem till final, en känd jurygäst i varje program som bedömer banden och med fler inhopp från oss i juryn. Jag tror programmet blir ännu mer överraskande, levande och oförutsägbart.
Just nu övar Von Hofstenz på sina låtar, hur det låter och vad jag tycker sparar jag förstås till tv-sändningen på lördag kväll... men spännande blir det både för mig och förhoppningsvis också för dig.Nu blir det kaffe, mitt bästa sällskap vid sidan av Melissa och Magnus, och sen kan kampen börja...

1 kommentar:

  1. Urvalet av band igår - ÄR ett hån mot dagens etablerade band. Jag förstår att din roll är svår, du kommer att bli hatad av många. Dock så hoppas jag verkligen att du pratar med ditt dansbandshjärta och som orförande styr upp idiotiska uttalande från dina kollegor. Exempelvis melissas Gillande av Van Hofstenz - hur tänker hon ? kan hon se dom ute på en danskväll, fyra timmar... HON om någon borde veta vilka krav som ställs. Kör racet Thomas !! You got the power !

    SvaraRadera

OBS: Stötande och kränkande kommentarer kommer att plockas bort...