onsdag 6 oktober 2010

Jag lever..

Den som väntat på nåt gott osv...
Nu är det dags igen. Jag tar ett rejält tag med bloggen. Men då får ni visa lite uppskattning tillbaka...dvs skriva och säga hur fantastiskt bra det är. Här ska jag dels blogga om höstens Dansbandskampen, där jag ju har en inte alldeles liten roll. Dels blogga om mitt liv i kabinväska i största allmänhet.

Idag har jag t ex skrivit en låt "En sista timme" som enligt egen bedömning blev väldigt bra. Planerat P4 Dans som ska mixas i morgon (i Stockholm), lagt sista handen vid förslag för kommande radioprojekt, intervjuats av sex tidningar och en radiokanal, samt bokat fototid med Allas som ska göra nyårsreportage här (i oktober). En helt vanlig dag med andra ord.

I morgon blir det veckans flygtur till Stockholm, ska jag välja biskvi eller chokladboll på Blekingeflyg - det är frågan?!

1 kommentar:

  1. Jag hoppas du valde både och, två så goda chokladbaserade "fikan" ska man inte tvingas välja mellan.

    SvaraRadera

OBS: Stötande och kränkande kommentarer kommer att plockas bort...